torsdag den 26. januar 2012

Inspirerende 5D aften

Jeg tror vi alle RIGTIG gerne ville have set håndboldkampen i aftes.
Det kunne vi nu ikke, vi skulle lege med 5D, så vi allierede os med det næstbedste - resultatopdateringer på mobilen!
Jeg må indrømme, at jeg ind imellem mistede koncentrationen, når telefonen brummede og mine fingre kriblede for at læse resultatet.
Heldigvis gik det jo godt. Vi fik styr på monogrammer og cutworknåle og drengene vandt håndboldkampen og kan spille r.... ud af bukserne i semifinalen på fredag - og den kamp skal jeg SE!!!
Efter kampen og efter at vi havde fået styr på de sidste cutworknåle, var der tid til overs til lidt "lommeuld"
"Lommeuld" er nogle små 5D øvelser jeg kan tage frem, når der er tid til overs i undervisningen. Denne gang handlede øvelsen om Contour Stitch.
Øvelsen opstod egentlig ved, at jeg lavede en fejl, da jeg skulle "oversætte" opgaven fra 4D til 5D. Men som med så mange andre fejl, udviklede denne fejl sig til en masse spændende broderier.


Første billede viser det oprindelige broderi med Contour Stitch.
De næste billeder viser nogle af de afledte broderier vi fik lavet.




Tak for en rigtig hyggelig aften

1 kommentar:

  1. Hej Lone
    selv tak og ingen forstyrrelser i kampen i morgen ;)

    SvarSlet