torsdag den 10. maj 2012

Sidste gang med overlock i Horsens

I aftes havde jeg sidste kursusgang med overlock holdet i Horsens.
Det har været et rigtig hyggeligt lille hold, så jeg er superglad for at alle har forhåndstilmeldt til mit kommende "Kom og sy" hold til efteråret.
Mette havde siden sidst syet dette dejlige patchworktæppe til hendes datter. Lapperne er syet sammen med overlocker og det er bestemt ikke sidste gang, hun kaster sig over patchwork med overlocker.


Jeg var så heldig at få denne fine sammenplantning af holdet.
Tusind tak skal I have.


I anledning af sidste gang, fik vi hjemmelavede flødeboller. Ikke dårligt.......


Selv om det blev til en del hygge, så blev der også syet en masse og afprøvet mange forskellige teknikker, som lige skulle have den sidste afpudsning inden ferien.


 Jeg glæder mig til at se jer alle efter sommerferien.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar