mandag den 14. maj 2012

Spilletæppe

I forbindelse med forberedelserne til de kommende Sommerpatchworkkurser, har jeg fundet et halvfærdigt spilletæppe frem fra UFO gemmerne.


Jeg har syet et tæppe for nogle år siden, som gave til nogle børn jeg passede og begyndte på et tæppe til mig selv. Jeg blev bare aldrig færdig.
Tæppet består af en mængde spil på forsiden og Twister på bagsiden. Spillene er er syet, de fleste som Paper Foundation og derefter applikeret på.
Jeg mangler egentlig kun et Backgammon spil på den bare plet, et Quarto spil, nogle borter og stjernerne på, så er tæppet færdigt, så mon ikke der er chancer for at jeg får det gjort.


2 kommentarer:

  1. Det var da en sjov ide, det er bare så dejlige farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var også sjovt at lave det første, men jeg gik ligesom i stå på nummer to. Nu må jeg se om ikke jeg kan holde gnisten og lige få det sidste syet, så det kan blive færdig til brug.

      Hilsen
      Lone

      Slet