fredag den 15. juni 2012

Så kom jeg i gang

Som jeg tidligere har fortalt, fik jeg en masse inspirationsstof med hjem fra mit sidste besøg i Ålborg.
Nu er det meste af det blevet forvasket og jeg har taget mig lidt tid, i forberedelserne til de næste patchworkkurser, til at komme i gang med noget af stoffet.


I dag har jeg fået tegnet kjolemønstret op og jeg håber også jeg når at få klippet stoffet, men jeg skal jo passe på min "brugte" krop, så jeg holder en masse pauser, hvor jeg kigger gamle afsnit af The Quilt Show. Når jeg nu skal have ondt og brug for pauser, så er det ikke den værste måde at holde dem på!


3 kommentarer:

  1. Uh det onion mønster har jeg brugt utrolig meget. Det er bare så godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tro det eller lad være. Det her er et Onion mønster jeg IKKE har prøvet endnu. Jeg synes ellers jeg har været ret flittig til at prøve hendes mønstre, men det skulle åbenbart vente på det rigtige stof.
      Jeg glæder mig til at få kjolen syet.

      Hilsen
      Lone

      Slet
  2. Jeg sværger også til alle hendes mønstre. Mixer dem tit på kryds og tværs. Bruger måske et ærme fra det ene mønster og ryg fra et andet. De er geniale...

    SvarSlet