søndag den 10. juni 2012

Tasken blev færdig og flaget blev afleveret

Jeg er lige kommet hjem fra en fantastisk 70-års fødselsdag.
Jeg nåede at få sat hank på min nye taske.


Hanken er en "guldkæde" købt i Bauhaus, hvor jeg har flettet et silkebånd ind som effekt.
For at holde klappen nede, har jeg syet nogle tunge glasperler i. Det er faktisk rester fra en gammel perlekæde, men farmor engang havde.

Der skulle gøres lidt ekstra ud af fødselaren, så jeg har syet et helt særlig flag til ham.


Bogstaverne er broderet på chiffon og senere applikeret på flaget med usynlig tråd.



2 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk taske. Var det en gave? Og superide med kæden og båndet - den vil jeg huske :-)
    Har du lyst til at deltage i min GiveAway, så kig ind på min side igen. Hej fra Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Flaget var en gave, som blev modtaget med glæde og overraskelse af min onkel.
      Tasken er til mig selv, jeg havde simpelthen ikke en taske, der passede til den kjole jeg ville have på...... OK måske var det bare en undskyldning for at sy en ny taske.

      Hilsen
      Lone

      Slet