lørdag den 28. juli 2012

Bryllupsgave

Vi skal til bryllup om to uger hos nogle gode venner og vil gerne give brudeparret en personlig gave.
Vi har derfor spurgt, om de kunne tænke sig et fotoalbum specielt designet til anledningen. Det har de takket ja til og i forgårs fik jeg et hav af billeder at turtelduerne.
Jeg valgte ét jeg ved betyder meget for dem, det er taget på deres forlovelsesdag og samtidig, var det fototeknisk af en kvalitet, som kun krævede meget få ændringer i Photoshop, for at danne grundlag for et portrætbroderi.


Portrættet er lavet i 5d PortraitStitch og er afslutningsvis blevet omkranset af en hjerteformet ramme. Parrest navne og bryllupsdatoen er til føjet i 5D Embroidery.
Fonten er den samme, som brudeparret har brugt i invitationer, bordkort m.m. Det er ikke en font der findes som standart i 5D, så jeg har lavet den i Quick Font og synes resultatet er blevet flot.
En af de nærmeste dage går jeg i gang med at brodere de 83.826 sting på albummets omslag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar