onsdag den 4. juli 2012

Forsøgskaniner søges!

Jeg har fået flere opfordringer om at komme og undervise i 5D forskellige steder i landet.
Desværre kan jeg ikke Spektral Transferere som Harry Potter, så jeg har ikke mulighed for at imødekomme disse henvendelser.
Jeg har i stedet brugt en del tid på at undersøge mulighederne for at undervise online.
Jeg har fundet et program som umiddelbart fungere godt til formålet. Kursister kan se hvad jeg viser på min skærm og jeg kan logge ind og se deres skærm.
Jeg har testet det på mig selv og nu vil jeg gerne teste det på andre og søger i den forbindelse forsøgskaniner.

Forsøget vil finde sted i morgen torsdag den 5. juni kl. 10.00.

For at deltage skal du have:
  • en computer med installeret 5D, som samtidig har en god internetforbindelse
  • et headset med microfon
  • lyst til at prøve noget nyt.
Det vil ikke være noget særlig avanceret jeg vil vise i morgen, det vil primært være en prøve, hvor jeg gerne vil have noget erfaring både fra mig selv, men i særdeleshed fra dig som deltager.

Kunne du tænke dig at deltage, skal du sende en mail til kroghkunst@hotmail.com så sender jeg dig nogle oplysninger, som vil gøre det muligt for dig at deltage.
Du skal IKKE have yderligere specielle programmer, du vil automatisk få adgang til undervisningsprogrammet, når du følger beskrivelsen i den tilsendte mail.

Jeg glæder mig til at prøve dette nye undervisningforum

4 kommentarer:

  1. Mener du ikke 5 JULI? ;-) Jeg håber du finder nogle du kan teste det på. :-)

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte
    Selvfølgelig mener jeg 5. juli og ja jeg har heldigvis fået fat i nogle forsøgskaniner

    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  3. Ej hvor øv! her ville jeg rigtig gerne ha været forsøgskanin...

    Desværre er tiden ikke til det. Lad høre fra dig, hvis det bliver en succes - så er jeg helt klar til at blive klog på det skønne program.

    Pøj pøj i morgen.

    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise

      Jeg har heldigvis fået en del "kaniner" - jeg håber det bliver en succes og så skal jeg nok komme med flere oplysninger og invitationer

      Hilsen
      Lone

      Slet