søndag den 15. juli 2012

Nyt fra min bogreol - Alex Anderson

I dag omhandler min anmeldelse Alex Anderson.
Alex er medvært på The Quilt Show, hvor hun sammen med Ricky Tims tager en masse forskellige former for Patchwork under kærlig behandling.
Jeg havde den store fornøjelse at deltage i et af deres Super Seminars sidste år. Det var en fantastisk oplevelse, som jeg klart kan anbefale alle!


Disse to bøger købte jeg på seminaret og fik dem signeret med en personlig hilsen. Bogen til venstre er 12 år gammel, men evig aktuel. Den kommer med en masse skønne tips til, hvordan man finde de bedste stoffer til sin patchwork og hvordan man får det hele til at "spille sammen". Den anden bog købte jeg primært fordi den indeholdt mønstret til og et flot billede af en fantastisk smuk restequilt, men ellers kommer den med en masse gode indput til at afslutte sine tæpper på en flot måde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar