lørdag den 18. august 2012

Dejlig fridag

I går havde jeg min første "rigtige" fridag i meget lang tid.
Jeg havde ikke et kursus jeg skulle forberede mig til, jeg havde ikke en gave jeg skulle have færdig eller en model jeg skulle have færdig - JEG HAVDE HELT FRI!

Jeg havde faktisk glædet mig til at "hyggesy" en cowboykjole til mig selv, men efterhånden som solen brød frem, steg temperaturen i min systue så meget, at det ikke længere var hyggeligt at være der.
Efter en lang gåtur i Bjerres skønne natur, satte jeg mig lige så stille på terrassen, med en kop kaffe og denne bog.


Det er en kombineret rejse-/koge- og patchworkbog af Else Iversen og Inger Gilbert.
Jeg fald over bogen på biblioteket i sommerferien og fik også begyndt på den, men nåede aldrig at blive færdig. I dag tog jeg mig tiden til at læse alle de skønne rejseberetninger, drømme om at prøve nogle af de spændende madopskrifter og fantasere om, hvordan jeg kunne gøre nogle af patchwork projekterne til mine egne.
En utrolig spændende og anderledes patchworkbog, som jeg gerne vil anbefale til andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar