søndag den 23. september 2012

Fantastisk overraskelse

Lone, én af de faste kursister hos Stof og Sy i Skanderborg, har længe ønsket sig en Pfaff Coverlock 4.0 og i forbindelse med hendes kommende fødselsdag, stod der penge til Coverlock, øverst på ønskesedlen.
Hvad Lone ikke vidste var, at hendes betænksomme mand, havde bestilt en Coverlock 4.0 til hende, til levering ved kurset i fredags. Lene have bundet en flot rød sløjfe om kassen og placeret den på Lones faste plads.
Jeg har fået lov til at vise billederne af Lones ansigtsudtryk, fra hun uforstående bliver spurgt om hun har købt ny overlocker.....


til det forundrede udtryk, da hun får at vide, at maskinen faktisk er til hende....


og til den overvældende glæde, da det går op for hende, at hendes mand har opfyldt hendes store ønske.


 Stort til lykke med den nye maskine, jeg håber du bliver lige så glad for den som jeg er for min.


2 kommentarer:

  1. Ej hvor godt. Tillykke til Lone (kan jeg lige låne den mand så jeg også kan få en overlocker). ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig en betænksom mand!

      Slet