søndag den 30. september 2012

Fantastisk undervisningsweekend

Jeg ELSKER at undervise, men nogen gange er fornemmelsen i maven bare bedre, når jeg kører hjem end andre gange - sådan har det været de sidste par gange jeg er kørt hjem!

I fredags havde jeg broderinyhedskursus hos Stof og Sy i Skanderborg. 8 friske - og stærke - piger, havde medbragt deres broderimaskiner, for at prøve nogle nye broderiteknikker.

Her bliver en lynlås syet i med broderimaskinen
 Aktiviteten var ligeså høj som humøret og mange teknikker blev prøvet.


I dag har jeg været i Bredebro og undervise i 5D. Også det har været en skøn oplevelse.
Alle var videbegærlige, i godt humør og glade for at hjælpe hinanden.





Tak til alle jer dejlige piger, for den gode fornemmelse i maven, da jeg kørte hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar