tirsdag den 11. september 2012

Jeg har købt nye skære skabeloner

Jeg er lige kommet hjem fra en overnatning hos mine forældre, efter jeg i går var på besøg i Stof2000 butikkerne i både Frederikshavn og Ålborg.
Mens jeg sad og nød min frokost i skyggen, tjekkede jeg mail på mobilen og var så heldig at Camilla fra Quiltefant havde mailet, at mine skæreskabeloner netop var ankommet. Jeg var endnu mere heldig, da hun gav mig mulighed for at hente skabelonerne, da jeg kørte sydpå - selv om butikken egentlig var lukket.


Jeg har nu suppleret min samling med en 8" færdig halv firkant, en skabelon med seks forskellige dele, som kan bruges hver for sig, eller samles til flotte blomster, skabelonen er designet af Robbi Joy Eklow. To skabeloner med vinter/julemotiver til applikation og en skabelon til halve firkanter på 1" færdig størrelse, så jeg forhåbentlig snart kan blive færdig med mit BOM tæppe fra sidste år.

P.S. Husk jeg skærer gerne stof for dig. Se mere under "Opskæring af stof" på min hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar