torsdag den 6. september 2012

Jeg var selv på kursus i går

Jeg havde en virkelig lang, men fantastisk god dag i går.
Jeg er så heldig, at jeg er blevet inviteret med til at lære de nye Pfaff og Husqvarna broderimaskiner bedre at kende. Det kommer til at strække sig over nogle gange og i går var første dag.
De fleste af jer ved nok, at jeg er Pfaff pige med hjertet og normalt får jeg ikke mulighed for at sy og brodere på Husqvarna maskiner, så jeg sagde med glæde "Ja tak" til at låne en Husqvarna Designer Diamond deLuxe i forbindelse med gårsdagens kursus.


Jeg er fortsat Pfaff pige, men jeg må indrømme at den maskine jeg lånte bestemt også er god.
Jeg bliver selvfølgelig ikke så dus med denne maskine efter blot nogle få timer, som jeg er med de Pfaff maskiner jeg selv syr på til daglig, men kurset har givet mig et godt overblik over, hvad Husqvarna maskinen kan og det kan jeg bestemt bruge, når jeg fremover får Husqvarna maskiner på kursus.
Midt på eftermiddagen måtte jeg desværre forlade kurset. Jeg skulle hen og undervise "God tid" holdet i 5D. Hele det "gamle" hold var klar og vi havde nogle hyggelige timer med at dele broderier og skabe nye broderier. Jeg nåede lige en kort pause inden aftenholdet kom. Det var jeg lidt spændt på. Desværre havde tre af forårets deltagere ikke længere tid til at deltage, men heldigvis havde fire nye meldt sig til, så vi blev fuldt hold og jeg er sikker på det nye hold bliver lige så godt som det gamle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar