lørdag den 6. oktober 2012

Kursus og lidt indkøb

I går jeg på et suverænt syteknik kursus hos Stof og Sy i Skanderborg.


Vi havde travlt og fik syet både en sjalskrave, en "svensk lomme, en pololukning med krave og et bukseben med usynlig oplægning og ekstra opslag. Virkelig lærerigt!

Sidste jul fik jeg nogle penge i julegave. De skulle bruges på noget til MIG - gerne noget vild luksus, så jeg har tænkt lidt over hvad jeg godt kunne tænke mig. Da jeg så Singers Steamer var jeg ikke i tvivl. Det ville bare være så meget luksus at kunne steame mine jakker op i stedet for at skulle stå og kæmpe med at stryge dem på strygebrættet.


Stof og Sy har også den mest fantastiske "fake" pels. Jeg vil gerne sy en "russerhue" og en halsedisse til min vinterfrakke, så jeg måtte også have et stykke at det med hjem og så faldt jeg over et stykke stof med SKO som jeg bare måtte eje. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge det til, men jeg købte en halv meter, så jeg har lidt at lege med.

Tak til Lene og mine kursus deltager kolleger for en rigtig god eftermiddag i går.


4 kommentarer:

  1. Hihihihi noget stof det MÅ bare med hjem :-D

    Dejligt at du fandt noget der så er lige til DIG, håber du bliver glad for den.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og hvis man ser min skoreol, vil man vide hvorfor!
      Jeg glæder mig til at få min gave prøvet af, men lige nu står den på patchworktæppe, som jeg skal have færdigt og afleveret så hurtigt som muligt.
      Hilsen
      Lone

      Slet
    2. Herligt stof, det med skoene :-)

      Slet
    3. Ja jeg glæder mig også til at finde ud af, hvad jeg skal bruge det til!

      Slet