torsdag den 20. december 2012

To flag - to fødselsdagsgaver

Jeg har lige været til fødselsdag hos min prinsesse og hendes mor.
Som en ekstra gave, til nogle ganske særligt udvalgte, har jeg broderet navn på på flag til 2 meter høje flagstænger.
Bogstaverne er broderet på Chiffon og brændt ud og senere syet på med en smal zig zag og usynlig tråd.



Bogstaverne på Heidis flag er Jupiter fonten fra 5D, uden ændringer.


Nu blev Silje 4 år og så må tingene gerne være lidt sjove og MEGET prinsesseagtige, så jeg valgte at bruge samme font til hendes bogstaver, men ændrede fyldstingene.

Så der kom katte i "S" og hjerter i "I"

Hunde i "L", stjerner i "J"

 og piger i "E"
For at gøre det endnu mere prinsesseagtigt har jeg syet en Ricky Tims Razel Dazel glimmertråd langs alle bogstaverne - i lilla selvfølgelig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar