søndag den 23. december 2012

To skønne oversize dragter til Prinsessen og Super Kaj

Jeg er så heldig at være "moster" til en Prinsesse og en Super Kaj og de skal selvfølgelig have hjemmesyede julegaver.

Da jeg var på julepynt kursus hos Stof og Sy i november måned faldt jeg pladask for det blødeste fleece, det måtte jeg bare sy noget af til min to så krudtugler.

Det blev til og oversize dragter med neon lynlåse


I sidesømmen på begge dragter har jeg syet en lille"flap" med mine søde "mosters design" labels


Jeg har syet "flapperne" på følgende måde:


Jeg syede navnebåndet på et stykke rib

Foldede ribben ret mod ret og syede over de korte ender. Klippede hjørnerne inden jeg vendte retsiden ud

"Flap" klar til at blive syet i sidesømme på dragten




1 kommentar:

  1. Die Kostüme sind super schön , den Beiden werden sie gefallen!
    Liebe Grüße und eine schöne Weihnachtszeit wünscht Wilma

    SvarSlet