torsdag den 24. januar 2013

Jeg er forelsket...

Jeg er ikke bare forelsket - jeg er vildt forelsket!!!
Jeg har lige afsluttet min første online undervisnings session (undervisningen er for forhandlere og skal forhåbentlig munde ud i, at vi kan blive så gode, at vi kan komme til at lære fra os) i TruEmbroidery - det nye broderiprogram til Mac computere.

Skærmbillede fra dagens undervisning
Programmet tilsvare 5D på rigtig mange områder, men er også forskellig, da det kører på Mac og derfor har nogle "indbyggede" Mac funktioner.
Jeg er helt ny til TruEmbroidery (fik det først installeret i går) og bestemt også ny bruger af Mac, så det er en hel ny Verden der åbner sig for mig - men bestemt en spændende ny Verden.


2 kommentarer:

  1. Wow your are a great artist, I love your blog. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Maria.
      I will take a look at your blog, as soon as posible.
      Lone

      Slet