mandag den 25. februar 2013

Jeg er næsten lige kommet hjem fra en skøn ferie

Som nogen af jer måske har læst på min facebook side, så er jeg næsten lige kommet hjem fra en skøn ferie i Florida.

Det meste af ferien stod på total afslapning og opladning af batterier. Det var der rig mulighed for ikke mindst på de fantastiske strande.


Ikke fordi vi solbadede, men vi gik lange lange ture, med tæerne i den Mexikanske Golf.

Jeg kunne selvfølgelig ikke slippe arbejdet helt, så når jeg så noget interessant, blev der selvfølgelig taget billeder. Det kunne være en bluse, en krave, en taske eller noget andet.
Og så var jeg selvfølgelig også i diverse quiltebutikker. Her er mine indkøb:


En ny taske til min bærbare computer, når jeg skal til 5D undervisning, to nye AccuQuilt skabeloner, et par håndarbejdsbøger, en USB-hub mand, så jeg får flere muligheder for at tilslutte "USB-ting" til min bærbare, et nyt stabiliserings materiale til tasker, jeg skal afprøve, et patchworkmønster, jeg ikke kunne stå for og en en masse quilteblade. Dem skal jeg nu til at nærlæse for at se, om jeg kan undvære at abonnere på dem. Og sidst men ikke mindst et par nye læsebriller - de er total seje, lilla med prikker og jeg kunne bare ikke stå for dem.


2 kommentarer:

  1. Hvem kunne ikke tænke sig at bore tæerne ned i det varme sand lige nu - pragtfuld tid at være på ferie i.
    Så skønt med opladede batterier, og ser ud til I havde solen med jer. Og skøn inspiration du har taget med hjem.
    Velkommen hjem til det kolde nord :o)

    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Lise. Vi går og fryser...
      Vi havde både godt og knap så godt vejr, men havde heldigvis meget vi gerne ville se også mens det var koldt, så vi kedede os bestemt ikke.
      Hilsen
      Lone

      Slet