torsdag den 14. februar 2013

Nu kan kartoflerne holdes varme

Jeg glæder mig til næste gang min mor invitere på middag på terrassen - ja ja jeg ved det godt, det er lidt i god tid, men det må da blive varmt på et tidspunkt...
Det har til tider været en udfordring at holde kartoflerne varme, hvilket jeg har forsøgt at råde bod på med denne "Casserol Carrier"
Det drejer sig i princippet om en quilt, der er designet til at pakke kartoffelskålen ind, så den kan holde sig dejlig varm mens vi spiser.
Jeg fik ideen fra denne video




Stoffet jeg har brugt er genbrug. Det er fra en nederdel min mor engang havde, nu er spørgsmålet bare om hun kan kende den.


2 kommentarer:

  1. Ej hvor smart, det må jeg ha' prøvet at lave sådan en

    SvarSlet
    Svar
    1. Det slet ikke så svært, så det er bare med at komme i gang.
      Hilsen
      Lone

      Slet