tirsdag den 26. marts 2013

Gode bøger

I øjeblikket er min bogreol beriget med tre supergode bøger.


Den ene bog er desværre fra biblioteket. Det er bogen Hobbyideer til hjemmet. Den er fyldt med forslag til hvad jeg kan bruge nogle af alle de cowboybokser jeg har fået samlet sammen.


De to andre bøger har jeg fra Stof og Sy i Skanderborg. Den ene indeholder opskrifter på en hel masse skønne tasker og den anden en masse Mug Rugs. Jeg har brugt begge bøger som idégrundlag for nogle af mine forårskurser.




Bøgerne er på tysk, men der er virkelig mange gode billeder og tegninger, som forklarer, hvad man måske ikke forstår af det tyske sprog.




4 kommentarer:

  1. De ser spændende ud de tyske bøger - jeg ville være dybt afhængig af billederne ;)

    Rigtig god påske til dig og dine kære.
    Knus fra Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv jeg, der bestemt ikke er god til tysk, kan finde ud af opskrifterne. Det ville selvfølgelig være dejligt, hvis det var på dansk, men billederne gør det hele forståeligt.
      Påske god påske til dig og dine
      Hilsen
      Lone

      Slet
  2. Hvem er forfatterne til de tyske bøger ?
    De ser gode ud
    HA en dejlig påske med hygge læsning
    Hilsen Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg simpethen ikke huske. Jeg er ikke lige i nærheden af dem.
      Også god påske til dig
      Hilsen
      Lone

      Slet