tirsdag den 12. marts 2013

Nye seje bælter

Jeg er i fuld gang med at sy tøj til håndarbejdsmessen i Middelfart i den kommende weekend.
Jeg har blandt andet fundet det skønneste bånd hos Stof og Sy, som jeg skal på messe med, med sommerfugle. Jeg har syet gjordbånd på bagsiden af båndet og lavet et sjovt bælte.



Ud over båndet med sommerfugle, var jeg simpelthen nødt til at lave et bælte til min nevø af dette skønne bånd med traktorer på.
Behøver jeg at sige, at han er vild med traktor!


Jeg har også syet gjordbånd på bagsiden af dette bånd, ellers ville alle vævetrådene hænge i alt muligt. For at han let selv kan åbne og lukke bæltet har jeg brugt et klikspænde og en seleklemme til at holde "enden" på plads.

 

Jeg håber at se rigtig mange af jeg til messen i weekenden.
Kig forbi og hils, jeg står på Stof og Sy/Sy.Danmark stand 221 de meste af weekenden.

1 kommentar: