lørdag den 18. maj 2013

Tre nye videoer til 5D og TruEmbroidery

Jeg har lavet tre videoer i forbindelse med opbroderingen af dækkerservietterne.


I den første viser jeg, hvordan jeg opretter en tråddatabase, for lettere at kunne farverne i det eksisterende broderi. Klik her for at se videoen
I den næste video viser jeg, hvordan jeg fritlægger en del af et eksisterende broder, så det senere kan bruges som et selvstændigt broderi. Klik her for at se videoen.
De to første videoer viser begge, hvordan jeg gør når jeg bruger 5D Embroidery.
Den sidste video viser hvordan jeg fritlægger et broderi i TruEmbridery. Denne video kan du se her



2 kommentarer:

  1. Tusind tak for dine videoer. Dem skal jeg nok få brug for, når jeg skal sætte mig ind i mit TruEmbroidery.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan bruge dem Mette. Jeg skal nok lave flere hen ad vejen, men der skal jo tid til det hele...
      Hilsen
      Lone

      Slet