torsdag den 6. juni 2013

Ny nederdel - med tekst fra TruEmbroidery

Jeg er så heldig at være inviteret på SewingStar kursus i næste uge. Jeg er også blevet bedt om at præsentere TruEmbroidery for mine SewingStar kolleger - og så var jeg lige nødt til at sy en passende nederdel.


Selv om det måske ikke er så tydeligt, så har jeg broderet et af TruEmbroidery kampagne broderierne ned over den ene side af nederdelen.


Har lavet et skærmbillede, så teksten bedre kan læses



P.S. SewingStars er en flok sy entusiaster, der via vores lokale symaskineforhandler, er tilknyttet Pfaff og Husqvarna Viking, som undervisnere og "syambasadører". Vi bliver engang imellem inviteret på kursus, hvor vi bliver gjort klogere på nyheder, bliver undervist i nye teknikker og udveksler undervisningserfaringer. Vores deltagelse i disse kurser er frivilligt og ulønnet - men vi plejer at få en supergod forplejning og en masse hyggelig samvær med vores "nørdede" kolleger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar