søndag den 7. juli 2013

En bæstetaske så dagens lys

Mine skuldre har det på ingen måde godt med, at jeg som regel gerne vil have en taske med, med bare det allermest nødvendige, telefon og penge.
Sidst jeg var på ferie og jeg endnu engang måtte be' min søde kæreste bærer min lille dametaske, fik jeg en idé til en bæltetaske. Den skulle ikke stinke langt væk af turist, men i stedet være noget jeg også ville kunne tænke mig at bruge i det daglige.

Nu er det snart ferietid igen, så for at skåne min ellers meget forstående og hjælpsomme kæreste, har jeg i dag syet denne bæltetaske.


Udenpå har jeg brugt et Husqvarna broderi, jeg har formindsket, så det kom til at passe i størrelsen.
Indeni er der to lynlåse. Den øverste åbner en lomme i "flappen" den er tiltænkt internationalt kørekort, pas og andre vigtige papirer.


Inde i selve tasken er der en stødsikker lomme til min telefon og plads til en lille pung, kreditkort og en lille smule mere.


På bagsiden har jeg syet en slags "løbegang", som jeg kan sætte et bælte igennem.
Jeg har planer om at sy et rimelig smalt bælte, som skal kunne konverteres til en skulderstrop, men det bliver ikke i dag.



3 kommentarer:

  1. Hallo Lone
    Die Stickerei ist sehr schön und die Gürteltasche praktisch für den Urlaub!
    Liebe Grüße von Wilma

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare aktiv ved symaskinen <3
    Hvilket kæresten sikkert sætter pris på :D Jeg har lige fået en taske til mc kørsel, som sidder på låret med en rem rundt i livet og en rundt om låret. Den er mere end genial og vil blive slidt op også til andet end på de to hjul. (Bortset altså lige fra når jeg hopper i en kjole...)
    Ha en dejlig uge fyldt med solskin.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Min kæreste har meddelt, at det er en flot taske jeg har syet, men han går nu gerne med min dametaske...
      Det lyder som en lækker taske du har fået. Det er altså dejligt, når vores behov bliver dækket på en kreativ og genial måde.
      Masser af sommer hilsner
      Lone

      Slet