onsdag den 17. juli 2013

Hurra for min overlocker

Jeg er bare så glad for min overlocker!
Efter mange kilometer syr den stadig lige flot og jeg nyder, hver gang jeg sætter mig til den, justere sømmen og så går det bare derudaf.

I går "gik det ud over" ca tre meter gardinstof, som blev forvandlet til en skovtursdug og fire servietter.


Det blev ikke noget fint og fansit, det skal immervæk bruges til skovtur, men en tre-trådet smal ovelock langs enderne på dugen (beholdt ægkanten i siderne) og en rullesøm rundt om servietterne pyntede gevaldigt.

Jeg glæder mig til at få sættet i brug næste gang naturen kalder på en madpakke.


2 kommentarer:

  1. Med det vejr vi har nu, er det nærmest hver dag.
    Syhilsner Esther

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, jeg tror det bliver i morgen, den skal tages i brug Ester
      Hilsen
      Lone

      Slet