lørdag den 20. juli 2013

Video - Hvordan overfører man broderier direkte fra Mac til Broderimaskine

Jeg blev to gange i går, helt uafhængigt af hinanden, spurgt, hvordan man overfører broderier direkte fra en Mac og TruEmbroidery til sin broderimaskine.
Jeg svarede efter hukommelsen og det var næsten rigtigt.
For at være sikker på, at få rettet alle eventuelle misforståelser mine svar kunne afstedkomme, har jeg lavet en lille video, hvor jeg viser, hvordan jeg gør, når min Mac og broderimaskine skal "snakke sammen"


Inden der nu er nogen, som muligvis ville spørge om ikke jeg også vil lave en video, hvor jeg viser, hvordan man sender broderier fra en PC og 5D til broderimaskine, kan jeg lige så godt sige, at sådan en video laver jeg umiddelbart ikke.
Det er min og jeg vil gerne understrege, at det er min helt egen personlige mening, at overførsel direkte mellem PC og 5D er for ustabil/kan give problemer med at genoprette den direkte forbindelse, i hvert fald, hvis det drejer sig om en bærbar PC, som kobles til og fra maskinen. Hvis der er tale om en stationær PC fungere ledningsmetoden upåklageligt og ønsker du denne mulighed, så vil jeg anbefale, at du kontakter din forhandler og får denne til at hjælpe dig med den direkte overførsel, hvis den giver kvaler.
Til overførsel af broder fra PC til broderimaskine, vil jeg klart anbefale, at overføre broderierne til USB-pen og derefter sætte USB-penne i broderimaskinen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar