torsdag den 31. oktober 2013

Fantastisk messe

Som mange af jer ved, var jeg på messe i Fredericia hele sidste weekend.
Det var en fantastisk weekend, hvor jeg var så heldig at snakke med rigtig mange af jer.
Jeg ville så gerne have taget en masse billeder, på nogen af alle de flotte stande, men det nåede jeg desværre ikke. Nedenunder følger nogle af de billeder jeg nåede at tage. Ligesom der også er en lille video fra Conny og Dortes kuffertshow


Nogle af de nye båndsømme, der findes på den nye Pfaff Creative Sensation Pro. Sømmene er lidt langsommelige at sy, men de giver en fantastisk effekt

Connys skønne giraf! Den er syet med hjælp fra cirkelapparatet. Mønstret er en del at det inspirationsmateriale, der følger med cirkelapparatet


Dortes "scoretrick"! Hun indsamler børnetegninger i familien og digitalisere dem i 5D, så de kan broderes på, i dette tilfælde en T-shirt

Dorte og Conny på scenen med deres kuffertshow. Bestemt et besøg værd


Video med Dorte og Conny og deres kuffertshow

Det smukke tæppe, der pryder markedsføringsmaterialet til de nye Sapphire maskiner

Hele weekenden havde jeg fornøjelsen at stå på Sy.DKs stand sammen med Kurt fra Frank Toyota symaskiner i Odense. Her er han ved at give den lykkelige ejer af Singer Jubilæumsmaskine grundig instruktion i brugen af maskinen 

Søndag var jeg så heldig, at der var lidt tid, hvor jeg kunne prøve den nye Pfaff Creative Sensation Pro. Jeg er allerede forelsket og drømmer om sådan en maskine til min systue.....

Lene og Kim fra Stof og Sy i Skanderborg, skulle selvfølgelig også prøve de nye maskiner. Her får de instruktion af Gitte fra VSM, mens Helle fra Stof og Sy ser interesseret til


Ingen kommentarer:

Send en kommentar