søndag den 22. december 2013

Glædelig jul til alle min kursister

Jeg har haft en store fornøjelse at have undervist en masse entusiastiske og skønne sypiger - og enkelte mænd i det forgangne år.
Jeg vil gerne ønske jer en rigtig glædelig jul 
og et rigtig godt syår.

Jeg håber at se rigtig mange af jer igen i det nye år. Jeg har masser af nye kurser linet op, både gamle kendinge og nye og spændende. Der er lidt af hvert, både overlock, syning, broderi og patchwork. Som noget nyt har jeg til fortåret to formiddagshold, et "Kom og sy" hold i Horsens og et overlocker hold i Hedensted. 


Har du lyst til at deltage på et af holdene, kan du læse om dem alle til venstre for dette blogindlæg.
Ligesom jeg i det forgangne år har haft en store glæde at undervise i forskellige foreninger, er jeg også blevet inviteret ud og undervise i foråret. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Disse kurser har jeg ikke sat under kommende kurser her på bloggen, da de er i privat regi og bliver annonceret i de relevante foreninger.
Endnu engang rigtig glædelig jul og godt syår til alle mine dejlige kursister.

Billedet er lånt her





Ingen kommentarer:

Send en kommentar