fredag den 13. december 2013

Jeg er heldig

Jeg er så heldig, at jeg ind i mellem bliver inviteret med, når Pfaff og Husqvarna Viking forhandlerne skal på kursus og lære nye maskiner at kende.

Jeg var blandt andet heldig i mandags, hvor den stod på undervisning i Pfaff Creative Sensation Pro og Husqvarna Designer Diamond Royale.

Det var Conny var VSM, der stod for undervisningen og hun havde "en hel regnskov" med af skriftlig materiale og opgaver vi skulle igennem.

Dette er min "høst"
Men inden vi rigtig kastede os over opgaven, var der lige tid til lidt generel info og en kop formiddagskaffe.


Jeg fik ikke så mange prøve med hjem, da jeg "delte" maskine med Lene og "vores" prøver blev liggende i butikken til gavn for kunder og kursister.
Men jeg fik dog prøvet Husqvara Royale's nye applikationssømme og Pro's nye båndsømme. Jeg fik også leget lidt med at benytte to bånd i stedet for kun det ene, sømmen er beregnet til.


Vi skulle blandt andet også prøve præcis placering efter de ændringer der kom med den seneste opdatering.

Lenes prøve blev spot on!

Min er også i orden, men jeg snød lidt, for jeg bruget en stor ramme og havde ikke stoffet ude og spænde det op mellem hvert broderi og det gjorde unægtelig opgaven noget lettere.
Der ud over var igennem mange andre spændende ting, som jeg er sikker på vil komme op på kommende kurser og hvis ikke du kan vente, kan du se prøverne hos Stof og Sy.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar