onsdag den 25. december 2013

Julegaver I

For halv anden måned siden blev vi inviteret til surprise bryllup. Vi havde selvfølgelig ikke nogen gave med og parret ønskede sig det sådan.
Nu har vi så holdt jul med de nygifte og i den forbindelse har jeg broderet på to badelagner, så kan de selv bestemme om det er en bryllupsgave - eller en ekstra julegave.


Jeg har selv lavet broderiet i 5D Design Creator, med stor hjælp fra denne blog.

Selv om jeg efterhånden har broderet en hel del, var det fuldstændig tryllebindende, at sidde og se motivet langsomt komme frem under nålen.



3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Er det "gamle" garvede sy damer der kommer på dine sy hold ? Tænker på det i Horsens , som starter efter jul.

      Slet
    2. Hej Annette
      Det er en blanding af nybegyndere og damer, med en del erfaring, der kommer på mine syhold. Du bestemmer selv, hvad du vil sy og kommer selv med materialerne og så hjælper jeg dig. Det eneste jeg ikke hjælper med er tilskæring. Det er der ikke tid til, men jeg hjælper gerne med at "let tilpasning", hvis du lige skal have lavet et indsnit, lagt en kjole/nederdel op eller lignende.
      Jeg håber vi ses i det nye år
      Hilsen
      Lone

      Slet