tirsdag den 28. januar 2014

Zig-Zag bånd på en ny måde

En af mine søde kursister, sendte mig et link om hvordan man kan sy zig-zag bånd på på en ny måde.
Det måtte jeg selvfølgelig prøve.
Det er lidt udfordrende og blev lidt skævt, men da jeg først fik tegnet en streg på stoffet, båndet kunne følge, gik det helt godt.


Det her er min første prøve og nu går jeg og grubler over, hvor jeg kan integrere denne slags dekoration.
Har du lyst til at prøve at sy zig-zag bånd på, så viser jeg det på "Kend din symaskine" kurset på fredag.



2 kommentarer:

  1. Fint og dekorativt - flott idè :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tone, ideen er nu ikke min, men "lånt" fra Bernina, der lagde et link på deres blog. http://weallsew.com/2014/01/22/how-to-sew-decorative-floating-rickrack-trim-and-insertion/
      Hilsen
      Lone

      Slet