søndag den 16. februar 2014

Gaven til jægeren

Der er bare nogen det altid volder hovedbrud at finde gaver til. I hvert fald nogen jeg selv kan lave.
Sådan er det med de fleste mænd i min familie, jeg kan simpelthen ikke finde på gode ting at lave til dem.

I tirsdags så jeg så det flotteste "jagtstof" hos Stof og Sy i Skanderborg og med det samme var jeg klar over at her var muligheden for en helt speciel gave til en helt speciel mand -min "svoger".
Han har for kort tid siden nedlagt sit første stykke vildt og det her stof var bare oplagt til "noget".

Dette "noget" blev en pude, som jeg fik afleveret i weekenden, uden nogen som helst anden anledning end at fejre, at han havde ramt sit første bytte.


Han blev heldigvis både overrasket og glad for puden og har lovet mig et selfie af ham og puden ved lejlighed.


1 kommentar: