lørdag den 3. maj 2014

Billeder fra en dejlig aften

Torsdag aften var der Release Party på det nye 6D broderiprogram. 38 broderinørder havde taget turen til Stof og Sy i Skanderborg fra det meste af Jylland og Fyn, ja sågar helt fra Færøerne, havde vi besøg.
Jeg har gennem længere tid arbejdet på et par hemmelige projekter i forbindelse med festen. Der kommer billeder af min jakke i løbet af de næste dage. Der ud over havde jeg broderet navneskiltene til champagne glassene og omslag til en A4 brevkassette (den kommer der også billede af en af dagene).

Der var i løbet af ugen pakket goodiebags til alle, med hilsner fra aftenes sponsorer VSM, Veno, Villy Jensen, Søren's og Stof og Sy
Ovenpå gav Dorte den gas med 6D for ca. halvdelen af gæsterne

Mens Conny kørte show om stabilisering for resten nedenunder

Et flot view hen mod Dorte og de dybt koncerterede tilhører
Mens Dorte og Conny havde første gennemgang, blev der stillet an med boblevand og kager fra Søren's
Jeg ved godt nogle vil føle det som hærværk, at gense kagerne. Til dem vil jeg bare sige "luk øjnene og rul længere ned, for her kommer billederne af de skønne kager.





Alle champagne glassene er linet op med broderede lace navnemærker om stilken
Lene og Kim i koncentreret samarbejde om at skænke boblevand
Humm gad vide, hvad Lene lige skal svare på der?
Så er der serveret
De første gæster nærmer sig forsigtigt aftens traktement

Og så gik det ellers stærkt og køen fortsatte helt op ad trappen


Flere af gæsterne havde egne kreationer på, som her Dorrit, der har et flot broderi på ryggen
Efter pausen byttede gæsterne rundt, så alle kom til at høre både Connys og Dortes indlæg

Der blev stillet mange spørgsmål og Conny svarede beredvilligt på alle dem om stabilisering. Læg også mærke til alle de inspirerende prøve hun havde medbragt.

I anden sektion fik jeg en kort mulighed for at lave denne lille video.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar