mandag den 19. maj 2014

En ny kursussæson står for døren

Jeg har nu kun et enkelt kursus tilbage i denne forårssæson, på torsdag er det slut for denne omgang. Lidt trist at tænke på, men på den anden side, skal noget godt ende før noget nyt kan begynde.
Allerede den 2. juni starter den nye sæson med sommer kursus hos Stof og Sy i Skanderborg.
Vi lægger ud med et patchworkkursus Log Cabin og Oldemorfirkanter, hvor alle kan være med uanset maskine og erfaring i at sy patchwork.


Den 16. juni står den på syning af en lille taske med fire lynlåse


Lørdag den 16. august er der introduktionskursus på det nye 6D og Mandag den 18. august syr vi Crazy Cut Patchwork.

Vi har også fået sat dato på en række af efterårets kurser, dem kan du læse meget mere om på Stof og Sys hjemmeside og øverst til venstre her på bloggen 

Jeg har også afleveret "ønskeseddel" til FOF i Horsens. Jeg glæder mig rigtig meget til den nye sæson, dels fordi jeg glæder mig til at møde mange af mine gamle kursister og nye, men også fordi afdelingen i Horsens nu efter at have levet en omtumlet tilværelse i Politibygningen de senere år, har fået egne lokaler på
Ane Stauningsvej 21 i Horsens.
Hold øje med venstre side af blokke, der vil alle kurserne bliver slået op efterhånden som de bliver sat op og bekræftet
 

Jeg håber vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar