lørdag den 30. august 2014

Dejlig patchworkmesse med masser at skønne indtryk

Jeg har i dag været til Patchworktræf i Odense og der var rigtig mange gode ting at kigge på.

Der var flere nyheder på VSM standen som jeg hurtigt forelskede mig i.
Prøv lige og se den her quiltemaskine, der kan virkelig quiltes igennem på den. Desværre er mine skuldre ikke helt enig med mig i det fornuftige i at købe denne maskine, så jeg nøjes med at være forelsket i den "på afstand"


Jeg kan desværre heller ikke få afløb for min forelskelse til denne trykfod, da den umiddelbart kun kommer til Husqvarna (og det bliver nu nok for dyrt, hvis jeg også skal købe en Husqvarna Viking maskine, for at bruge foden)





Her demonstrere Conny foden



Jeg fik hende også til at demonstrere det nye filtekit til broderimaskinerne der er på vej


Her er et par billeder at prøver lavet med filtekittet



Både trykfoden og filtekittet er så nyt, at det endnu ikke er nået forhandlerne, men det er på vej. Vi må dog vente lidt længere på filtekittet til Pfaff, men det skulle være i handlen inden for et par måneder.

Det har virkelig været en super dag i Odense


P.S. Hvis du kommer forbi VSM standen i morgen, kan du se min Sew Berthe taske.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar