fredag den 29. august 2014

Lidt i god tid

Selv om det ikke er så tit, så sker det, at jeg er i god tid og det er rent faktisk hvad blev her i formiddags. Jeg har nemlig allerede syet de to første julekort!!! (jeg lover ikke hvornår resten bliver færdige, men to færdige er da bedre end ingen færdige!)


Jeg har været i gang med det nye Husqvarna Viking julebroderikort # 278. Jeg har leget med to forskellige tykkelser guldgarn i garntrykfødderne. Den tynde er en rest jeg har brugt til at strikke med, mens den tykke er en helt ny glimmergarn/snor de lige har fået hjem hos Stof og Sy og jeg måtte bare prøve om den kunne bruges i garnfoden - og det kunne den! På videoen nedenunder kan du se garnfoden "in action".






P.S. hvis du ikke har garnfoden, men gerne vil brodere de flotte julebroderier, kan det sagtens lade sig gøre, du skal bare lade være med at brodere den sidste farve i broderiet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar