torsdag den 7. august 2014

Masser af efterårskurser

Efter en skøn sommer, som forhåbentlig ikke er ovre endnu, er jeg ved at have fået styr på alle mine kurser til efteråret.

Igen i år har jeg et rigtig godt samarbejde med masser af kurser hos Stof og Sy i Skanderborg og FOF i Horsens/Hedensted/Vejle og som noget nyt, skal jeg i år have kursus for FOF i Vejle.

Jeg starter sæsonen med 6D intro kursus i Skanderborg lørdag den 16. august (der er muligvis fortsat én ledig plads).
Allerede mandag den 18. august fortsætter vi i fin stil i Skanderborg med "Crazy Cut med et moderne twist".
Kursusmateriale til "Cryzy cut med et moderne twist"
Herefter går det slag i slag med kendte kurser som "Kend din symaskine", "Kend din broderimaskine", "Kend din overlocker" og  "Kom og Sy"

Af nyheder dette efterår, er der ud over kurset i Crazy Cut, kurset "Maskinequiltning - lad transportøren gøre arbejdet" fredag den 3. oktober hos Stof og Sy.

Der kan fortsat komme enkelte nye til, så holde øje med øverste venstre side her på bloggen, hvor du  hele tiden kan følge mine aktuelle kurser øverst til venstre her på bloggen. Det er også her du finder de direkte links til de enkelte kurser og kursusudbydere.

Jeg håber jeg igen i denne kommende sæson får en masse skønne kursister, både nye og gengangere.
Fortsat rigtig god sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar