fredag den 12. september 2014

Det er skønt at være moster!

Vi har haft den store fornøjelse at passe min nevø og niece et par dage i denne uge, mens deres forældre var på kærestetur.

Steen stod for den lidt vildere del af underholdningen og levede til fulde op til sit øgenavn "skøre onkel Steen", mens jeg tog mig af den mere rolige underholdning, nemlig den der forgik ved min broderimaskine.
Jeg var blevet inspireret af det nye Husqvarna Viking broderikort # 277 Cute and Cuddly. Der er nemlig et lille IntheHoop projekt med en Spunks, som jeg var sikker på ungerne ville synes var sjov at sy.

Vi tilføjede deres forbogstav på den ene side af Spunken i 6D og skrev deres navn + satte et lille Superdesign ind på soveposen. Ungerne valgte selv font og superdesign og syntes det var vildt spændene at vi kunne se broderiet på computeren og selv lave om på det i 6D.

Magnus  var vildt imponeret over broderimaskine og skulle være med ved alle trådskift, så han kunne trykke på startknappen.


Mens Silje mere gik op i hvilke "megaflotte" farver tråd, der skulle bruges til hendes Spunk - og så er det jo godt, at moster er leveringsdygtig i RIGTIG mange forskellige "megaflotte" farver tråd.


Her er to pjattede unger med hver deres Spunk i sovepose

Det var et par skønne dage med nogle skønne unger. Jeg håber jeg får mulighed for at passe dem igen en anden gang, så vi kan fortsætte legen ved broderimaskinen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar