tirsdag den 23. december 2014

Rigtig glædelig jul

Jeg vil gerne ønske alle en rigtig glædelig jule og et rigtig godt syår.

Jeg har nydt at undervise på mange forskellige hold i året, der er gået og og vil gerne takke alle mine skønne kursister, for at gøre det til noget jeg har glædet mig til, hver gang jeg skulle på arbejde.

Jeg glæder mig også til alle de spændende kurser jeg skal i gang med i det kommende år. Der er selvfølgelig alle de gode kendte hold, som Kom og Sy, Kend din overlocker og så videre, men der er også kommet nye til som Crazy Cut patchwork, Kreative halskanter og Barselssyning. Du kan læse om alle mine kurser yderst til venstre her på bloggen og se en mere udførlig beskrivelse af holdene på Stof og Sy's hjemmeside og på FOF's hjemmeside.

Jeg vil glæde mig til at se rigtig mange af jer i det nye år. Ind til da håber jeg I får tid til at hygge ikke kun med jeres kære, men også med jeres symaskiner.

Glædelig jul



2 kommentarer:

  1. Glædelig Jul til dig, sikke en fin nisse hue

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Også en rigtig glædelig jul til dig Marianne.
      Ja jeg stod pludselig og manglede en nisse hue og så måtte jeg i gang med en "lappeløsning"
      Masser af julehilsner
      Lone

      Slet