onsdag den 28. januar 2015

God start på undervisningssæsonen

Så er vinterferien for alvor slut og jeg skal i gang med at undervise igen - og det er jeg bestemt ikke ked af!!!

Jeg startede blidt op for to uger siden, med mit dejlige syhold i Horsens.
I fredags stod den så på overlockkursus sammen med Lene i Stof og Sy. Det var skønt at møde så mange videbegærlige kursister.


Efter en lørdag med familiehygge og kælketure, havde jeg i søndags fornøjelsen af at undervise Viborg Patchworkforening i En-søms flyvende gæs.


En dejlig måde at tilbringe min søndag.

I aften skal jeg igen være sammen med syholdet i Horsens, i morgen starter syholdet i Vejle og på fredag er det mig selv der skal på kursus. Jeg skal være med, når Lene holder "Leg med læder" kursus.
Så kunne min undervisningsuge jo slutte her, men nej. På lørdag skal jeg være sammen med et hold 6D læringsivrige kursister. I øjeblikket sidder jeg og syr de sidste sting på kursusprøven. Jeg synes det er blevet for koldt i systuen, så jeg er rykket op i stuen.


Søndag slutter jeg så af med broderi café. En god afslutning på en god uge.


2 kommentarer:

  1. Ser ut til at mange koser seg her ja :-)
    God helg

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi har heldigvis stor tilslutning til vores kurser.
      Også god weekend til dig
      Hilsen
      Lone

      Slet