torsdag den 7. januar 2016

Monster lækre julegaver

Efter en hård og meget lang sygdomsperiode, er jeg ved at være så meget ovenpå igen, at jeg har glædet mig til og ikke mindst nydt at sy julegaver til den netop overståede jul.

Det har primært været "Mosters Design" der har været i gang og det er blevet til heldragter til de tre stor. Så nu kan de blive henholdsvis hund, minion og prinsesse.


Da jeg skulle sy de lange lynlåse i, brugte jeg Wonderclips i stedet for almindelige knappenåle, til at holde styr på lynlåsen.



Her bagefter tænker jeg "hvorfor har jeg dog ikke gjort det noget før" for det da så ufattelig meget lettere at bruge clips end knappenåle til at holde lynlås og stof sammen!

For at lave lidt sjov, har jeg syet syet monsterpudebetræk til at opbevare drengenes dragter i, når de ikke har dem på.



Monsterbroderierne er fra det nye Husqvarna Viking broderikort #291 Monster Fun.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar