fredag den 14. juni 2013

Sewingstar kursus

Som jeg skrev i sidste uge, har jeg været på sewingstar kursus i denne uge.
Vi var inviteret til Pfaff og Husqvarna Vikings danske hovedkvarter i Herlev til to kreative dage, som skulle ruste os til en rækken kommende kurser.
Jeg kan desværre ikke vise billeder af de ting vi fik syet (det skal være en hemmelighed lidt endnu), men jeg kan vise nogle af alle de billeder jeg tog af mine dejlige sewingstar kolleger i fuld gang ved symaskinerne.

Da vi ankom, var der sat symaskiner frem til os alle. Bemærk, det er ene forskellige maskiner. Vi måtte ikke sy på en maskine vi kendte, men skulle i stedet prøve ukendte af, så vi bedre kan hjælpe kommende kursister, som måske ikke har samme maskine som vi selv har. Vi skulle sy tre projekter i løbet af kurset og bytte maskine for hvert projekt. Det gav anledning til en del grin og meget "leden rundt i" de "nye" maskiner, men en rigtig god idé fra arrangørernes side.





Hele kontoret var fyldt med opsyede prøver, som jeg blev meget inspireret af.
Prøv lige og se denne smukke jakke
Og det skønne broderi i halskanten på denne bluse

Alle de nye Inspira sakse og pincetter var også udstillet. Der var nogle stykke jeg forelskede mig i, som vist snart finder vej til mit syværelse.....

Uden mad og drikke ........ Der var heldigvis også tid til spisning og endnu mere erfaringsudveksling
Nu glæder vi os bare til kurserne skal løbe af stablen i løbet af efteråret.
Tak for nogle gode dage til Conny og Dorte, som havde arrangeret det hele og til alle sewingsstars for dejligt selskab



Ingen kommentarer:

Send en kommentar